简希

一个孩子爬上树枝去拥抱世界

他呼出的是风和阳光的气息。
Beauty - Wolf Colony

远方的远方:

存档灵魂:

Beauty
美丽


【歌词】


There she was, on a corner
She looked at me, it was getting colder
I told her I don't have the time
But could you come back to mine
She said "Who do you think you are?
I'm not some random hussy that you picked up from a bar"
她就在那儿,蜷缩在角落
她看着我,目光越来越冰冷
我告诉她,我没时间耗下去
除非你愿回到我的身边
她说:“你以为你是谁?
我不是酒吧里那些随你约的贱妇”

Touch your skin, love you right
I want you, by my side
I won't go, 'til you say that you'll come with
Touch your face, part your lips for me
Let me in, hear my symphony
I want more, give in to me tonight
Such beauty
触摸你的肌肤,爱抚你
我想要你,留在我身边
我不会离去,直到你说你会来
触摸你的脸庞,亲吻你的唇
让我进去吧,伴随我最爱的交响曲
我想要更多,让我们今晚策马奔腾
如此的美丽。

Hey yeah yeah yeah, hey yeah yeah yeah
I have never witnessed such beauty
Hey yeah yeah yeah, hey yeah yeah yeah
A goddess from an ancient universe
嘿,是的是的是的,嘿,是的是的是的
我从未见过如此的美丽
嘿,是的是的是的,嘿,是的是的是的
从远古宇宙走来的女神。

Realized my crime, I took a step back ortwo
Wish I could press rewind, it's just that I want to bide my time with you
意识到我的罪行,我退后了一步,
我希望时间倒流,只是我再想忆起我和你在一起的时光。

Touch your skin, love you right
I want you, by my side
I won't go, 'til you say that you'll come with
Touch your face, part your lips for me
Let me in, hear my symphony
I want more, give in to me tonight
Such beauty
触摸你的肌肤,爱抚你
我想要你,留在我身边
我不会离去,直到你说你会来
触摸你的脸庞,亲吻你的唇
让我进去吧,伴随我最爱的交响曲
我想要更多,让我们今晚策马奔腾
如此的美丽。

Hey yeah yeah yeah, hey yeah yeah yeah
I have never witnessed such beauty
Hey yeah yeah yeah, hey yeah yeah yeah
A goddess from an ancient universe
嘿,是的是的是的,嘿,是的是的是的
我从未见过如此的美丽
嘿,是的是的是的,嘿,是的是的是的
从远古宇宙走来的女神。

A goddess from a Greek universe
Aphrodite, Aphrodite, Aphro-Aphro-Aphrodite
从希腊宇宙走下来的女神,
阿佛洛狄忒,阿佛洛狄忒,阿佛洛-阿佛洛-阿佛洛狄忒。


评论

热度(7)