简希

一个孩子爬上树枝去拥抱世界

他呼出的是风和阳光的气息。
Take Me To Church - Jasmine Thompson

存档灵魂:

Take me to church
牵我去教堂

 

【歌词】

 

My lover's got humour
he's the giggle at a funeral
Knows everybody's disapproval
I should've worshipped her sooner
我的爱人十分幽默
他在葬礼上痴痴笑
明知世人不容我们
我早就应该爱戴他

If the Heavens ever did speak
he is the last true mouth piece
Every Sunday's getting more bleak
A fresh poison each week
We were born sick, you heard them say it
如果天空能开口说话
他定是最后的风语者
每个周末越来越暗淡
每周多一味新鲜毒药
我们天生同病相怜,你可曾听说

My church offers no absolutes
He tells me 'worship in the bedroom'
The only heaven I'll be sent to
Is when I'm alone with you
I was born sick, but I love it
Command me to be well
我的教义里没有绝对真理
他告诉我可以在卧室崇拜
或许这是我唯一到达天堂的路
当我单独与你在一起
我天生相思成病,但我喜欢
我喜欢听候你的命令

Amen Amen Amen
阿门 阿门 阿门

Take me to church
I'll worship like a dog
At the shrine of your lies
I'll tell you my sins
And you can sharpen your knife
Offer me that deathless death
Good God, let me give you my life
牵我去教堂
我像狗一样忠诚
将你的谎言奉若神明
我将向你告诫我的罪过
你可以磨亮屠刀
赐给我不灭死亡
主啊,请你接受我卑微的生命

If I'm a pagan of the good times
My lover's the sunlight
To keep the Goddess on my side
He demands a sacrifice
To drain the whole sea
Get something shiny
如果我是异教徒我将好过些
我的爱人就是那唯一的阳光
为了能与主同在
他要求成为祭品
流干海的泪水
只为生命闪光

Something meaty for the maincourse
That's a fine looking high horse
What you got in the stable?
We've a lot of starving faithful
寻找圣餐上的血肉之躯
趾高气昂的虚情假意
可否透漏你险恶的用意?
我们中暗藏嗜血信徒

That looks tasty
That looks plenty
This is hungry work
看起来美味可口
看起来沦为鱼肉
这是嗜血的刀俎

Take me to church
I'll worship like a dog
At the shrine of your lies
I'll tell you my sins
And you can sharpen your knife
Offer me that deathless death
Good God, let me give you my life
牵我去教堂
我像狗一样忠诚
将你的谎言奉若神明
我将向你告诫我的罪过
你可以磨亮你的刀
赐给我不灭的死亡
主啊,请你接受我卑微的生命

No masters or kings when the ritual begins
There is no sweeter innocence
Than our gentle sin
In the madness and soil of that
Sad earthly scene
Only then I am human
Only then I am clean
一旦仪式开始,世间再无君主
世间再无天真无邪
柔情似水罪恶滔天
丧心病狂肆意弥漫
悲伤的地球
难道只有死亡,我才是个纯粹的人
难道只有死亡,我才是干净无邪的

Amen Amen Amen
阿门 阿门 阿门

Take me to church
I'll worship like a dog
At the shrine of your lies
I'll tell you my sins
And you can sharpen your knife
Offer me that deathless death
Good God, let me give you my life
牵我去教堂
我像狗一样忠诚
将你的谎言奉若神明
我将向你告诫我的罪过
你可以磨亮你的刀
赐给我不灭的死亡
主啊,请你接受我卑微的生命。


评论

热度(16)